sobota, 30 sierpnia 2014

SIERPIEŃ

Podsumowanie miesiąca

I tak wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji.... ja co prawda do szkoły już nie chodzę ale jak przychodzi koniec sierpnia to tak jakoś smutno się w duszy robi....

Ale dosyć smętów! Miało być o tym co się działo na blogu w ciągu tych czterech tygodni. A więc mieszkanie powiększyło się o dwa elementy. Sypialnia o pikowany zagłówek...


Łazienka o stary ręcznie kuty wieszak wyszperany na  corocznym Jarmarku Dominikańskim.


Brałam rowneiż udział na zaproszenie marki SINSAY w POP-UP SUMMER STORE we Władysławowie. Ze względu na udział w tym jakże ciekawym wydarzeniu moja kolekcja ubrań powiększyła się o koszulkę z łańcuszkiem i koronkowe szorty.


Z kolei z myślą o pewnym weselu podrasowałam torebkę z AVON-u. Łańcuszek ten sam co koszulka powyżej.:)


Finałem miesiąca była wygrana w candy u BETI.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz