niedziela, 24 sierpnia 2014

Podrasowana torebka na wesele

Torebka z łańcuszkiem

Ostatnio byłam na weselu przyjaciółki. Ślub na powietrzu  jak z amerykańskiego filmu, a  wesele w stylu morskim. Wszystko dopracowane w każdym szczególe. Para młoda śliczna, goście weseli! Przed uroczystością długo szukałam odpowiedniej kreacji i dodatków. Jak już znalazłam sukienkę pora przyszła na torebkę. Odpowiednią jak mi się wydawało znalazłam w AVON. Niestety torebka w rzeczywistości nie spełniła moich oczekiwań. Ale od czego są sprawne ręce i głowa pełna pomysłów...

Torebka PRZED...

Torebka PO...

Ostatecznie na weselu wystąpiłam w zupełnie  innej torebce... czarnej kopertówce z h&m będącej moim wyprzedażowym łupem. Torebka powyżej musi jeszcze poczekać na swoje wielkie wyjście.


1 komentarz:

  1. Bardzo stylowa :-) Osobiście lubię torebki na łańcuszku i chętnie sprawiłabym sobie taką, choć to niełatwe znaleźć na wyprzedażach coś naprawdę dobrego ;-)

    OdpowiedzUsuń