niedziela, 22 stycznia 2017

Recenzja książki Kasi Ogórek

Twoje DIY

Zanim założyłam bloga podglądałąm i podziwiałam twórczość Kasi Ogórek. Jej zręczne palce, sprytny umysł i chęci do majsterkowania zmotywowały mnie samą do działania.  A ponieważ zawsze uwielbiałam coś tworzyć czy przerabiać założyłam bloga i sama zaczęłam prezentować Wam moją twórczość. Mimo to nadal śledzę poczynania Kasi i jak dowiedziałam się że wydała książkę wiedziałam że prędzej czy później trafi w moje ręce. I tak też się stało za sprawą portalu Zszywka. pl na którym wygrałam konkurs gdzie nagrodą była publikacja Kasi. Dziś chciałabym się z Wami podzielić taka mini recenzją tej właśnie książki. Jesteście gotowi?


Wygląd
Różowa okładka - kto czyta bloga to wie, że jest to zdecydowania Kasi kolor, o śliskiej fakturze wykonana z giętkiego brystolu. Format w sam raz nie za duży nie za mały dobrze trzyma się w ręce, a ciekawa grafika zachęca czytelnika do otworzenia zawartości


Treść
W środku znajdziemy podzielane tematycznie pomysły na samodzielnie zrobiony prezent czy dekoracje świąteczne. Każdy z projektów opatrzony ładnymi zdjęciami wraz opisem krok po kroku pozwala każdemu (dosłownie każdemu, nawet osobom które zarzekają się, że prace ręczne są dla nich za trudne) wykonać zadanie od początku do końca SAMEMU! 

Moje HITY
W książce znalazłam kilka ciekawych pomysłów które zachwyciły mnie swoją prostotą w wykonaniu i efektem końcowym. Z całą pewnością w przyszłości opierając się na instruktażu Kasi sama wykonam je do swojego domu. Są to min:




Moje KITY
Niestety i znalazły się takie pomysły które bardzo dobrze znałam z innych źródeł. Pojawiały się one zarówno na blogosferze czy też na instagramie. Takie pomysły mogą zaskoczyć jedynie osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę  z DIY, gdyż dla starych wyjadaczy są po prostu oklepane.  




Ocena końcowa
Książka przeznaczona moim zdaniem dla osób które lubią od czasu do czasu wykonać coś samego, ale potrzebują bodźca do działania i dokładnej instrukcji. Jej szeroka tematyka zadowoli każdego majsterkowicza, choć dla tego bardziej zaawansowanego może być czasem za mało odkrywcza. Czytając ją oczekiwałam efektu WOW którego niestety nie zaznałam. W moim odczuciu książka plasuje się na ocenę 4,5/6.









5 komentarzy:

  1. Szczerze przyznam, że nie kupiłabym takiej książki, bo jeżeli inwestuję, to w coś bardziej specjalistycznego. :)
    Podoba mi się Twój sposób zrecenzowania. Fajnie, że podeszłaś do tematu z kilku stron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym tej książki nie dostała/wygrała też bym pewnie nie kupiła:) Cieszę się, że recenzja sama w sobie przypadła Ci do gustu. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Widziałam ją w księgarni.
    Jak dla dzieciaków, czy początkujących twórców DIY jest jak najbardziej fenomenalna.
    Ja większość pomysłów znam, więc nie byłabym mi potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli w swojej opinii nie jestem osamotniana- dla początkujących tak dla zaawansowanych nie:) Buziaki:)

      Usuń
  3. Twój pierwszy hit to też mój hit! Z kitami się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń