wtorek, 29 listopada 2016

Spotkanie na Kamionku

Warszawskie spotkanie blogerów

W pewną listopadową sobotę wstałam o 6.00 ubrałam się, zjadłam i ruszyłam na dworzec Gdańsk Oliwia aby wyruszyć pociągiem do Warszawy. Po co? Na co? Dlaczego? A już opowiadam.... AGOhome i przeTWÓRNIA  zorganizowały  spotkanie dla blogerów w świeżo wyremontowanym mieszkaniu na parterze Warszawskiej kamieniczki.


Oprócz ochów i achów nad pachnącym remontem mieszkaniem, mogłyśmy zaaranżować trzy kąciki w nowym mieszkaniu. Kącik czytelniczy, kącik sypialniany oraz kącik do pracy. Podzielone na zespoły zabrałyśmy się do pracy. Do wykorzystania miałyśmy meble, elementy dekoracyjne i ekologiczne farby Amozona, którym można malować WSZYSTKO! I to dosłownie, z ich udziałem pomalowałyśmy zarówno drewniane półeczki, ozdobiłyśmy świece ale również pomalowałyśmy poduszki!!!!!! Ścian malować już nie musiałyśmy bo były  już były tymi farbami pomalowane:) 




 


Wszystkie trzy kąciki na sam koniec zostały poddane ocenie szacownego jury które wybrało zwycięzce. Jak myślicie, który kącik wygrał? Ja już wiem i nic nie powiem:)

Kącik do pracy 
 


Kącik czytelniczy
 


Kącik sypialniany 
 


Na sam koniec grupowe zdjęcie. Udało się Wam kogoś rozpoznać?



Te cudowne zdjęcia które możecie oglądać niestety są nie moje ale pewnego fotografa o zręcznym oku, któremu należą się podziękowania z foty. I nie tylko jemy, ale organizatorom spotkania i samym uczestnikom za cudną i kreatywną atmosferę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz