wtorek, 8 kwietnia 2014

Świetlny obraz rozświetla ciemność w czasie burzy

Świetlny obraz

W Gdańsku ostatnio pogoda zaskakuje. Wczoraj wręcz upalnie dziś burza z ulewami. Nie wiem jak Wy ale mnie nauczono, że jak błyskają pioruny trzeba odłączyć wszystkie urządzenia elektryczne z gniazdek. Ja od niepamiętnych czasów słucham się tej rady i wypełniam jej zalecenia. Czy słusznie - nie wiem... raczej z przyzwyczajenia biegam po domu od kontaktu do kontaktu no ale cóż.... Gdy jest ciemno i nie można zaświecić żarówki pozostają świece albo... świetlny obraz. Wykonany na bazie podobrazia wraz z lampkami choinkowymi  jest ciekawym elementem dekoracyjnym za dnia, jak i wieczorem.


Materiały
podobrazie, szybkoschnący klej, ołówek, lampki, nożyczki lub nożyk do prucia szwów

Sposób wykonania
1. Rysujemy kropki ołówkiem gdzie będą później robione dziurki.

2. W miejsce kropek robimy dziurki.

3. W miejsce dziurek przyklejamy pionowo lampki. A na dole framugi doklejamy urządzenie z bateryjkami:)

Opcjonalnie z pomocą markera sharpie można narysować obwoluty dokoła lampek, wtedy nasza ozdoba świetlna nie tylko zapalona będzie prezentowała się efektywnie.



4 komentarze:

  1. świetny pomysł!
    a ja akurat jestem na etapie planowania mojego przyszłego mieszkanka i kto wie, czy takie cudo gdzieś tam miejsca nie zagrzeje.. ;)
    ahh.. ja też zawsze robię rundkę po domu w celu wyłączenia wszystkiego z gniazdek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny klimat ;)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i super efekt :) Po pierwszym zdjęciu wydawało mi się, że jest wielkości drzwi, nie wiem czemu, a on malutki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł. Niesamowicie kreatywne oświetlenie. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń