niedziela, 26 stycznia 2014

Czy puszce może być zimno?

Pojemnik na materiały biurowe ze swetra

Stało się, wykorzystałam rękawy, które zostały mi po zrobieniu pokrowca na krzesło. Dokładnie część jednego z rękawów, która posłużyła mi jako kubraczek dla puszki po brzoskwiniach. I tym sposobem mam "biurkowy" komplet -  krzesło i pojemnik na materiały biurowe DIY. Wykonanie szybkie, a efekt zadowalający.

Materiały

rękaw od swetra, dwustronna taśma, igła z nitką, nożyczki oraz puszka po brzoskwiniach

Sposób wykonania

1. Obklejamy całą puszkę taśmą, pamiętając o jej spodzie oraz o wklejeniu do środka paska o 2cm szerokości wokół wewnętrznej krawędzi puszki.


2. Odklejamy warstwę ochronna taśmy i ubieramy sweter na puszkę. Jak widać na zdjęciu 2cm swetra pozostaje poza puszką aby go zagiąć i dokleić do wewnątrz.


3. Odcinamy nadmiar swetra i doklejamy go do spodu puszki.


4. Aby mieć pewność, że spód nam się nie odklei zszywamy brzegi swetra ze sobą.

Tak ubrana puszka stoi razem z jeżykiem na biurku i towarzyszy mi przy przeglądaniu Waszych blogów:)


Sweterkowy komplet, który niedługo się powiększy. Ale o tym następnym razem:)











11 komentarzy:

  1. no i pięknie! uwielbiam tworzenie czegoś z 'niczego':)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie da rady, rękawy potrzebne są na wianki... ;) uwielbiam wełniane warkocze na wszystkim... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł! :) Czuję, że wykorzystam go po wiosennym przeglądzie szafy ;) Pozdrawiam A.J. ze skrzydlatej chatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sweterkowe kombinacje. Puszka wygląda świetnie!
    P.S. Zostawiłaś komentarz pod moim postem z candy, lecz nie do końca spełniłaś warunki zabawy. Przeczytaj proszę zasady i uzupełnij komentarz!
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz masz komplet :) Dziękuję za dołączenie do zabawy z kolejną pracą!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, coś pięknego :) O ile krzesło mnie nie wzruszyło, to kubeczek jest cudny. Ja chyba wolę małe rzeczy. Ciekawa jestem co będzie kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, chyba zgapię i taki pojemniczek sobie zrobię, mogę?

    OdpowiedzUsuń