wtorek, 17 grudnia 2013

już jest!

Paczka od portalu Zszywka.pl

Wszystkie tutoriale już Wam zaprezentowałam, więc najwyższa pora na nagrodę jaką za te kursiki otrzymałam. A nagroda świeżutka, gdyż ją DZIŚ otrzymałam. Po ciężkim dniu w pracy wróciłam do domu, a tam mąż z paczuszką czeka i z ciepłą herbatą:).


Otwieram paczkę....


a w niej....


płócienna torba (ich nigdy za wiele),


przypinki, które od razu dopięłam do torby i


notesik z samoprzylepnymi krateczkami ( idealny na zapisywanie pomysłów DIY).




To moja pierwsza nagroda w tego typu konkursie i cieszę się jak małe dziecko!!!

______________________________________________________________

Ściskam mocno nową Obserwatorkę:)



8 komentarzy:

  1. gratulacje!
    notesik świetna sprawa:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne gadzety! torba super- tez by mi sie przydala:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, dobrze rozumiem... człek wygrywa pudełko z cukierkiem i cieszy się jak gupolek... ;) też tak mam... gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrody to nic, ale sam fakt ich zdobycia... :) Jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki kochane za miłe słowa:) torba dziś miała pierwsze swoje wyjście- poszła ze mną na świąteczne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) W pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie również doszła już paczka, notesik najlepszy! :)
    Jeszcze raz gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń