sobota, 14 grudnia 2013

Home znaczy DOM

Napis HOME

Zgodnie z obietnicą prezentuje dzisiaj ostatni kursik przygotowany do konkursu na Zszywka.pl. Były lakierowane wsuwki do włosów (TUTAJ) opaska/naszyjnik z gumek do włosów (TUTAJ) i przyszła pora na napis z tacek po warzywach. Kto czyta mojego bloga regularnie ten wie, że już tacki wykorzystałam wcześniej do stworzenia serduszek do kwiatów (TUTAJ). Sposób wykonania bardzo podobny:) 
Tym razem stworzyłam napis. Długo zastanawiałam się nad tym co chciałabym w swoim mieszkanku powiesić na ścianie - napis HOME, LOVE, czy może P&N. Ostatecznie stanęło na pierwszym pomyśle. Choć motyw dekoracji napisem bardzo mi się spodobał i pewnie powstaną też inne....Ale póki co...

Sposób wykonania

1. Do wykonania napisu potrzebujesz styropianowej tacki po warzywach, giętkiego druciku, nożyczek, długopisu, szablonów liter, włóczki, kleju do drewna, pędzelku i opcjonalnie podstawkę i miseczkę.
2. Na tacce za pomocą długopisu odrysuj litery.
3. Ostrożnie wytnij wszystkie litery.
4. Każdą z liter gęsto otocz nieregularnie (wzdłuż, wszerz, na skos) włóczką. Gdy uzyskasz zadowalający efekt odetnij włóczkę i przyklej końcówkę z pomocą kleju.
5. Każdą z liter po boku posmaruj klejem i przyłóż ciasno do siebie litery aby utworzyły napis HOME.
6. Napis pomaluj z obu stron rozwodnionym klejem do drewna.
7. Gdy całość wyschnie, przebij drucikiem literę E.
8. Następnie przebij literę H i odetnij drucik.
9. Końcówkę drucików zawiń aby powstał mały łuczek/pętelka


 Gotowy napis możesz zawiesić na ścianie, haczyku czy klamce:)

6 komentarzy:

  1. Fajnie ,że pokazujesz od podszewki jak daną pracę wykonac.
    Mam dla Ciebie kilka fajnych stron .http://huaban.com/boards/312127/
    albo....http://huaban.com/boards/489767/ trzeba poświęcic trochę czasu na przestudiowanie tego wszystkiego ale tutaj są inspiracje :)
    i dziękuję za udział w Candy
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Jak widać, nawet tacki po warzywach mogą stać się czymś niezwykłym ;) Dlatego tak bardzo lubię DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze! nigdy nie pomyślałam o takim wykorzystaniu tych tacek!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie, ekstra pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny napewno skorzystam.....pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń