piątek, 26 lipca 2013

Bo piwonie już dawno przekwitły

Broszka z materiału

Uwielbiam piwonie, ich delikatne płatki, śliczny zapach i to, że od zawsze rosły w przydomowym ogródku rodziców.  A ponieważ lubię kwiaty w każdej postaci postanowiłam zrobić broszkę choć trochę przypominającą moje ulubione kwiaty. 
W tym celu przeszukałam internet i znalazłam prace "Pracowni za piecem", które przedstawiają między innymi przepiękne delikatne kwiatowe broszki.


Moja broszka prezentuje się troszkę inaczej. Gdy kilka drobnych koralików zastąpiłam jednym większym, ale sposób wykonania podejrzewam jest ten sam. A o to ona:



 Do wykonania broszek potrzebujemy:
sztucznego materiału, igły i nitki, nożyczek, agrafki, koralika, świeczki i zapałek 

Sposób wykonania:
1. Z pomocą nożyczek wycinamy z materiału koła różnej wielkości.
2. Zapalamy świeczkę.
3. Nad świeczką delikatnie opalamy każde z kół. (Koła delikatnie zaczynają się zwijać do środka)
4. Układamy płatki z kół od największego do najmniejszego.
5. Na środku przyszywamy koralik przechodząc igłą przez środek wszystkich płatków.
6. Od spodu doszywamy agrafkę.

i gotowe!

Jest to chyba najszybszy sposób wykonywania broszek-kwiatów jaki znam. Wielkość dowolna, kolor dowolny ale szybkość z jaką zyskujemy nową biżuterie zawsze zadziwiająco krótka. Tylko pamiętajcie, że do wykonywania potrzebujecie sztucznego materiału- poliestrów jak najwięcej! Inaczej płatki nie będą się zwijać, a to właśnie w tym tkwi sekret tych broszek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz