czwartek, 25 lipca 2013

Motyle nad moją głową latają..

Motyle na ścianie

Jest u mnie w sypialni taka fioletowa ściana. Duża i pusta. Reszta otaczających ją ścian jest biała i tylko ona jedna się taka kolorowa ostała. Za każdym razem jak na nią spoglądałam wydawała mi się jakaś taka...smutna. Przypadkiem przeglądając internet w poszukiwaniu pomysłów natrafiłam na stronę
 http://www.paulvillinski.com/artwork/beercan.html 
gdzie Paul Villinski umieszcza swoje dzieła.
Może moje motyle nie są tak okazałe jak wyżej wymienionego artysty, ale na tle fioletowej ściany, wśród sosnowych mebli i białych dodatków prezentują się znakomicie. A dzięki odchylonym skrzydłom odnosi się wrażenie lekkości i dynamiki. Szkoda tylko, że na zdjęciach tego nie widać :(


 choć może trochę.....



Do wykonania motyli potrzebujemy: 
3 wyciętych szablonów motyli, nożyczek,ołówka, taśmy dwustronnej i sztywnego papieru.

Sposób wykonania:
1. Odrysowujemy motyle na papierze z pomocą wcześniej przygotowanych szablonów.
2. Wycinamy dokładnie wszystkie motylki.
3. Układamy na podłodze/stole/łóżku układ naszej kompozycji.
4. Z pomocą taśmy dwustronnej przyklejamy każdego motyla według wzoru pamiętając o odchyleniu skrzydeł.

Tylko palców sobie nie skaleczcie!




1 komentarz:

  1. Wspaniały pomysł i ja tam widzę, i efekt 3D, i dynamikę:-) Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń