wtorek, 25 kwietnia 2017

N jak Natalia, N jak Naumann

Biurko z nogami od maszyny do szycia mam i JA

Złapałam lenia.... może to zmiany w moim życiu, może to pogoda, a może to mój charakter odłączył mnie od Was na długi czas. Ale powroty do domu są zawsze przyjemne, więc ja jak ten podróżnik wracam dziś do Was z nowym postem z (fanfary) upragnionym od lat biurkiem z nogami od maszyny do szycia.

Maszyny na nogach już nie było jak stół wpadł w moje ręce, ale może i dobrze. Szyć to ja na niej bym nie potrafiła, a same nogi wykorzystać potrafiłam. Nogi wyjątkowe bo wyprodukowane w niemieckiej firmie w Dreźnie przez Bruna Naumanna po 1868 roku. Firma maszyny do szycia produkowała tylko przez kilka pierwszych lat działalności, gdyż po dołączeniu Seidela zacząć produkcje maszyn do pisania oraz szybkościomierzów do lokomotyw.


 Historia moich nóg jest mi nie znana. Były prezentem od mojego męża, który wiedział, że marzy mi się biurko z takimi nogami. A ponieważ był pewny moich zdolności renowacyjnych stanem zakupionego stołu się nie przejmował...a był opłakany....



Ale od czego są dwie sprawne ręce, głowa na karku, śrubokręt, papier ścierny, farba do metalu i pomoc taty oraz męża. Ten pierwszy wykonał bukowy blat, a ten drugi go przymocował do odnowionych przeze mnie nóg. Efekt oceńcie sami. Ja jestem mega zadowolona.  W końcu mam biureczko o którym marzyłam, a mój kącik do pracy prezentuje się tak jak chciałam. Przecież 3/4 tego dobytku zostało wykonana przeze mnie. Jest tam i odnowione krzesło, i wojskowa skrzynia ale i ściana inspiracji o której pisałam ostatnio. CAŁA JA! 









Miłego dnia!






 



13 komentarzy:

  1. Przepiękne biureczko, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana transformacja :) Podoba mi się jasny blat kontrastujący z ciemną podstawą. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne biurko! Moja maszyna też czeka miejsce w sypialni i wykorzystanie ją na wygodny, ładny i twórczy kącik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! ♥ Miała okazję pojąć takie cudo, ale nie miałam czym wtedy tego przewieź i niestety poszło na ... śmietnik ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!
    U mojej mamy na strychu taka stara też stoi - ostrzę na nią pazurki - teraz po Twoim poście jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks Alot For this: Exactly about what i need, this is really interesting reading. I am glad I found this and got to read it. Great job on this content. I like it.Regards.

    Malwarebytes Premium Crack Key

    OdpowiedzUsuń
  7. I must say I am impressed. I rarely come across a blog
    it's just as informative and interesting, and no doubt it's you
    a nail on the head. The problem is, too few people talk smart about it.
    I'm so glad I found this while searching about it.
    adobe photoshop cc crack
    abbyy fine reader crack

    OdpowiedzUsuń
  8. It's fascinating to visit this website and read all of your friends' opinions.
    While I am interested in the subject of this piece of writing, I am also excited to
    acquire familiarity
    nvidia rtx voice crack
    norton security scan crack
    serif affinity designer crack
    adobe acrobat pro dc crack

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, I found your blog on Google and I really like it.
    It's easy to use. I will always see blooming Brussels.
    If I continue to do this in the future, I will be grateful.
    Many people will benefit.
    Copy your greeting post!
    polarr photo editor pro with crack
    anymp4 blu ray ripper crack
    origin pro crack
    emeditor professional crack

    OdpowiedzUsuń
  10. This is really interesting, You are a very skilled blogger.I have joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I’ve shared your website on my social networks!
    WhatsApp Bulk Sender Crack
    Gratis Crack

    OdpowiedzUsuń