niedziela, 30 listopada 2014

LISTOPAD

Podsumowanie miesiąca

Jutro już 1.12.2014 i wielkie odliczanie do świąt. Ale póki co pora na krótkie podsumowanie listopadowych prac. Generalnie skupiłam się na wnętrzu swojego lokum. Była korkowa podstawka pod myszkę, ozdobne kartonowe pudła i pompony zrobione z resztek po skróceniu firany. 


Zyskałam również nową torbę dzięki której codzienne zakupy stały się przyjemniejsze. 


A z przydasi po wygranym candy i starych kolczykach zrobiłam nową biżuterie z filcowymi kulami w roli głównej.


Próbowałam również swoich sił w hafcie, który posłuży mi jako element dekoracyjny urodzinowej kartki dla mojej babci.



W kolejnym miesiącu będą świąteczne dekoracje i noworoczny konkurs:) Bądźcie czujni!

2 komentarze:

  1. Witaj :). Miło Cię poznać, wpadam z rewizytą! Wydarzyło się w tym miesiącu sporo u Ciebie :).
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj wśród grona obserwatorów- jest mi bardzo miło:) Również pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia:)

      Usuń