wtorek, 22 lipca 2014

And the winner is...

Wyniki CANDY

Moje drogie dla mnie lipiec był miesiącem szczęśliwym. Miałam cudny urlop we Włoszech, wygrałam boskie poduszki u Deliratio i przydasie w Sosnowym Gaiku a wczoraj minął mi roczek prowadzenia bloga.  Z okazji rocznicy zorganizowałam dla Was małe candy w którym do wygrania były 3 lakiery marki AVON.

W konkursie wzięło udział 15 osób:
1. Marta Kawa - autorka nieziemskich torebek, kosmetyczek i nerek.
2. BRYDZIA- miłośniczka przyrody i podróży w nieznane.
3. WIRGINIA- nadmorska blogerka interesująca się fotografią.
4. Kropelka-  osoba dla której beading nie ma tajemnic.
5. Kamila Jarzyna- twórczyni biżuterii prostej lecz bardzo eleganckiej.
6. THDELIRATIO- pasjonatka dobrej książki i pięknych wnętrz.
7. Anushkadesign- autorka boskiej sutaszowej biżuterii.
8. Małgoś FORTFOXART- twórczyni torebek o której marzy każda z nas.
9.  MARZENIA- pasjonatka życia i pięknej roślinności.
10. SewQuester- mistrzyni igły i nitki.
11. Barbaratoja- blogerka o kilku twarzach
12. Zuza DecuStyle- królowa decupagu co zna wszystkie jego tajniki.
13. SosnowyGaik- maniaczka handmade, która żadnej techniki się nie boi.
14. ANIUTKA_85-autorka pięknych szydełkowych prac.
15. Wlosowelowe-testerka kosmetyków co prawdę Ci powie.

Losowanie rozpoczęte....i internetowa maszyna losująca wylosowała.....




SERDECZNIE GRATULUJE!

A ponieważ sama ostatnio wylosowałam nagrodę pocieszenia to i taką dla Was przygotowałam.  Będzie to nagroda niespodzianka w której znajdzie się moje małe diy i jakiś kosmetyk:)

UWAGA UWAGA drugim zwyciescą zostaje.....



GRATULUJE!

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuje za udział i do zobaczenia w kolejnych rozdaniach:)

A osoby które wygrały proszę o kontakt mailowy pod adresem: negatyfffka@gmail.com

14 komentarzy:

  1. gratuluje!!!:)))no coż...szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i oby do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym .
    Fajnie o mnie napisałaś,

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki Kochane dziewczyny! Dziękujemy za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O MATKO!!! DZIĘKUJĘ!!! Nawet nie wiesz jak bardzo sie cieszę, to było moja marzenie. Jeszcze raz dziekuję! Całuski. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę ! chyba oczom nie wierzę ! Bardzo się cieszę z wygranej :))))
    Dziękuję bardzo za zabawę i już piszę maila.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć nie wiem czy to o mnie chodzi bo niestety mistrzynią szydełka nie jestem a link odnosi do takich właśnie robótek na blogu Hand Made.

      Usuń
    2. Zmylił mi link do bloga handmade który jest podany na blogerze w twoich blogach:) Juź opis w takim razie zmieniam i czekam na twój adres do wysyłki nagrody.

      Usuń
  7. Gratulacje dla wygranych! i dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wylosowanych. Fajny pomysł z krótkim opisem osób. Aż miło mi się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! i po cichu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń