niedziela, 20 lipca 2014

Przydasie od Ani na poprawę humoru

Wygrana w Candy

Wczoraj po 27 godzinnej podróży autokarem wróciłam do domu.....wreszcie!!! Zmęczona otwieram drzwi i oprócz ciepłej herbaty czeka na mnie paczuszka od Ani z Sosnowego Gaiku. Nic tak nie poprawia humoru jak prezenty! Mimo wielkiego zmęczenia otworzyłam kopertę i uśmiech zawędrował na moje usta. Ani serdecznie dziękuję za przydasie i biżuterie idealną do letnich stylizacji. Wisior jest obłędny i już nie mogę się doczekać jak zaprezentuje go w w połączeniu z czerwonymi rurkami i białą zwiewną bluzką. Z kolei kolczyki urzekły mnie swoją prostota i elegancją.


O moich włoskich wakacjach i przywiezionych pamiątkach  napiszę po ogłoszeniu wyników rocznicowego candy, które trwa do JUTRA. Kto się jeszcze nie zapisał- niech szybko naprawia swój błąd:)



4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłam poprawić Ci humor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna paczuszka, na prewno poprawia nastrój i muszi bardzo, bardzo cieszyc. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :) tyle przydasiów mmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie rzeczy. A kolczyki super! Miałam takich kolczyków całe mnóstwo, lata kolekcjonowania :) przed wyjazdem do Anglii schowałam wszystko na strychu. I co? Moje siostry odkryły i mi buchły!

    OdpowiedzUsuń