sobota, 21 grudnia 2013

Słodkości każdy lubi!

Koralikowa biżuteria

Co to był za udany tydzień.... najpierw otrzymałam prezent od Zszywki.pl, a teraz od BLEUDEPARIS. Uwielbiam  wszelkiego rodzaju konkursy, wyzwania oraz CANDY. (To akurat łatwo można zauważyć zerkając na boczny pasek bloga :)) Od lipca jednak nie udało mi się nic wygrać ... aż do zeszłego tygodnia!
W losowaniu u Adrianny można było wygrać cudne, ręcznie robione koralikowe bransoletki!!!!Takie do których trzeba mieć masę cierpliwości i zręczne palce...a ja za leniwa jestem i w życiu takiej biżuterii sama bym sobie nie zrobiła, więc ustawiłam się w kolejce!

Wygrałam i cierpliwie czekałam na przesyłkę. Radość była ogromna gdyż oprócz bransoletki otrzymałam pierścionek z koralików do kompletu!!!!! Przyznam się, że nie wiem co bardziej cieszy moje oko. Obie rzeczy są cudne! Zobaczcie sami:


Co ciekawe Adrianna na swojej stronie prezentuje TUTORIAL jak zrobić właśnie taką kokardkę z koralików jaka jest w mojej bransoletce.

Autorce  biżuterii bardzo dziękuję za prezent, a Wszystkich serdecznie zapraszam do jej sklepiku z biżuterią KLIK

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że prezenciki dotarły i że się podobają! :) Doceniam także ładne zdjęcia jakie zrobiłaś, bo sama zawsze się staram, żeby ładnie sfotografować biżuterię :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prezenty :)
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń