poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Najprostsza broszka świata

Broszka z filcu

Filc jest materiałym z którym mam mało do czynienia. Przede wszytskim dlatego, że aby coś  z niego zrobić trzeba go specjalnie kupić. Ja raczej jestem zwolennikiem recyclingu w moich pracach. Biorąc udział jednak w Wakacyjnym Wyzwaniu zakupiłam niebieski arkusz filcu. Z niego powstała najprostsza broszka świata o tytule " BROSZKA KOBIETY MARYNARZA"



Materiały do wykonania broszki
arkusz filcu, wzornik koła, igła z nitką, guzik, agrafka

Sposób wykonania
1. Z pomocą wzoru koła wycinamy cztery równej wielkości koła z filcu i jedno mniejsze
2. Każde z kół składamy na pół i jeszcze raz na pół.
3. Powstały "dziubek" zszywamy.
4. Wszystkie "dziubki" układamy na mniejszym kole i przyszywamy je do niego.
5. Na środku doszywamy ozdobny guzik, a od spodu kwiatka agrafkę.

Marynarska broszka gotowa!

2 komentarze:

  1. jestem fanką prostych rozwiązań, bo są zazwyczaj najlepsze - broszka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robie zwykle z filcu. Staram sie tez szukac swoich własnych rozwiązań i nie zgapiać za bardzo więc obiecuję nie odgapię pomysłu :) Pozdrawiam. Bożena

    OdpowiedzUsuń