wtorek, 30 lipca 2013

Bo kilka ćwieków zostało...

Ćwieki na ramionach

Z ostatniej przeróbki butów zostało mi dosłownie kilka ćwieków. (Zakupiłam 100 sztuk i łudziłam się, że jest to ogromna ilość- oj głupia JA) A ponieważ nie lubię jak coś się marnuję te klika stożków musiałam szybko do czegoś wykorzystać. W internecie znalazłam mnóstwo ciekawych inspiracji. Wpisując w wyszukiwarkę "ćwieki diy" otrzymujemy kilkanaście różnych możliwości zastosowania naszych stożków.  Mnie ograniczała ilość niestety. Postawiłam na sprawdzony już przez siebie sposób http://negatyfffka.blogspot.com/2013/07/pagony-tu-pagony-tam.html 
i przyszyłam ćwiki na swetrze wzdłuż szwa na ramionach.




Przeróbka szybka, prosta, a efekt skromny. I o to właśnie chodziło!

Jak wam się podoba mój ćwiekowy komplet?



2 komentarze:

  1. Cześć, a gdzie tej Twojej lampy szukać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do pierwszego posta:
      http://negatyfffka.blogspot.com/2013/07/pierwszy-post-pierwsze-sowa-pierwszy-diy.html

      Usuń