czwartek, 28 lipca 2016

Miało być o See Bloggers ale nie będzie

Militaryjny tydzień dla fanów wzoru moro

Wszyscy będą pisać o minionym weekendzie jakim było See Bloggers ale ja cofnę się do pierwszych wolnych chwil lipca. To nic, że już końcówka miesiąca. Ja po prostu mam spowolniony zapłon jak  te stare samochody, które zaraz Wam pokaże:)

Zlot w Darłowie

Zlot Historycznych Pojazdów Wojskowych odbył się już po raz XIX. I choć nie kręcą mnie stare samochody, nie szaleje za odzieżą w moro i mnie taki wypad na zlot przypadł do gustu. Moja jarmarczna natura mogła tego dnia się wyszaleć. Były stoiska z odzieżą (wojskową oczywiście), dodatkami typu wojskowy chlebak, menażka na wodę czy wielofunkcyjne sztućce, znalazło się też stoisko ze starociami (na którym buszowałam dłuższą chwilę) czy i miejsce do wyrobu  nieśmiertelników.

Jak już człowiek obszedł te wszystkie kramy, wytargował sobie cenę militarnej zdobyczy mógł zjeść grochówkę, napić się zimnego piwka czy UWAGA UWAGA przejechać się wojskowym pojazdem po tzw PATELNI (dla niewtajemniczonych zaaranżowanym poligonie). Dla mniej odważnych tak jak ja pozostało jedynie podziwianie tych ogromnych pojazdów. A jak to wszystko wyglądało zobaczcie na zdjęciach poniżej:



 


Jeśli i Wy lubicie taką rozrywkę na weekend to za rok będzie kolejny tego typu zlot Tylko pamiętajcie - początek lipca, a nie jego koniec.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz