niedziela, 27 kwietnia 2014

Rope word czyli wyraz ze sznura stworzony

LOVE z grubego sznura

Już niedługo majówka! Pogoda dopisuje, więc może pora nad morze? Ja z  racji miejsca zamieszkania lubię morskie klimaty. Tym razem chciałabym Wam przedstawić pomysł na grubą linę jutową, którą często można spotkać w aranżacjach wnętrz w stylu morskim. Ponieważ u mnie mania napisów trwa dalej to i ze sznura powstał napis:) 

Materiały
sznur jutowy minimum 2 metry, nożyczki, klej do drewna, słoik z wodą, giętki drucik, pędzelek, folia

Sposób wykonania
1. Rozkładamy folie i na niej układamy dowolne słowo.

2. Aby nam się zawijasy nie rozchodziły zabezpieczamy je drucikiem.

3. Całość bardzo dokładnie ze wszystkich stron smarujemy rozwodnionym klejem do drewna i pozostawiamy do wyschnięcia.

4. Po kilku godzinach zdejmujemy ostrożnie drucik i GOTOWE!




19 komentarzy:

  1. Proste, fajne i rzeczywiście wpisuje się w morskie klimaty, ale nie tylko. Także w takie folkowe itd, co tylko komu się podoba.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze prośbę, czy rozważyłabyś wyłączenie tej weryfikacji obrazkowej, bo ona denerwująca jest i coraz mniej wyraźne te literki i cyferki są. Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją wyłączam to atakują mnie różnego typu spamowe komentarze:( Znasz może jakiś pomysł aby ich uniknąć?jakiś program albo aplikacje? Gdyż mnie samą tez denerwuje ta weryfikacja literkowo-cyferkowa i z wielką chęcią bym się ich pozbyła:)

      Usuń
    2. można wyłączyć komentarze anonimowe i tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować. reszta wpada sama do spamu.

      Usuń
  3. oo ja to bardzo lubię taki klimat!:)
    z przyjemnością bym nad morzem zamieszkała.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straszonego- Gdańsk wita z otwartymi ramionami!

      Usuń
  4. Rewelacyjny! Widzę, że jesteś skarbnica pomysłów! Pozdrawiam serdecznie!. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ciekawe pomysły będę tu częściej zaglądać, ja również staram się tworzyć coś z niczego głównie biżuterię. Zapraszam do siebie sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło- na pewno wpadnę zobaczyć co ciekawego zrobiłaś:)

      Usuń
  6. bardzo fajnie to wyszło :) a zastanawiałam się na początku po co klej;) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł! prosty a taki ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Fajny pomysł i jak zwykle prosty do wykonania;)
    Jesli chodzi o koementarze,to najlepiej włącz sobie moderację.Publikujesz tylko te,które chcesz,a wszelki spam wywalasz.
    Odkąd mam moderację,nie dostaję śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo za kreatywność, pomysły masz niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to proste i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pomysł! Dziękuję za dołączenie do projektu!

    OdpowiedzUsuń