środa, 21 sierpnia 2013

Chwalipięta ze mnie jest

Wyróżnienie

Dzisiejszy post taki troszkę inny. Chciałabym pochwalić się wyróżnieniem jakie otrzymałam od Pasjoholiczki - Uzależnione od pasji tworzenia. Wyróżnienie prezentuje się następująco:

 

Jest to moje pierwsze tego typu wyróżnienie z czego ogromnie się cieszę i bardzo za nie dziękuję!!!!!
 
Zasady związane z nominacją:

1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

7 faktów o nas:
1. Mam 26lat.
2. Mieszkam w Gdańsku.
3. Uwielbiam koty, ale mój mąż nie chce zgodzić się na kociego domownika.
4.  Sen jest moją ulubioną formą spędzania wolnego czasu.
5. Jestem "bałaganiarzem", który sprząta tylko jak mają przyjść goście.
6. Uwielbiam buszować po targach staroci.
7. Marzy mi się wygrana w totolotka.

Nominowane blogi:





1 komentarz: