wtorek, 23 lipca 2013

Lakierowy zawrót głowy...

Kolczyki lakierem malowane

Są w mojej szkatułce pewne kolczyki. Prezent. Ładny. Siedmioletni. Ubrane może tylko raz, bo a to nie pasowały do stroju, a to za ciężkie, za długie itd.. Aż nagle za sprawą jednego z najpopularniejszych blogów d.i.y i  zamieszczonym na nim poście moje stare kolczyki nabrały nowego niepowtarzalnego wyrazu.


Ja co prawda nie miałam ani specjalnego pędzelka, ani akrylowej farby ale znalezione w szufladzie 3 lakiery do paznokci.


Do wykonania kolczyków potrzebujemy:

gazety, kolczyków, 3 kolorowych lakierów do paznokci, 1 bezbarwny lakier

Sposób wykonania:
1. Kładziemy kolczyki na gazecie.
2. Techniką kleksów malujemy kolczyki zmieniając tylko używanego lakieru na inny kolor.
3. Czekamy aż wyschnie lakier.
4. Malujemy całość lakierem do paznokci.


Gotowe kolczyki prezentują się tak:

i za każdym razem jak mam je na na sobie przypominają mi się czasy jak cala w farbie biegałam po podwórku. Czasy dziecięcej wolności...




4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Na pewno wypróbuje ten sposób w moich pracach! :)

    hanna.urbanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysly - DIY. Dziekuje za twoj mily komentarz u mnie na blogo.
    Fajnie,ze jestez z Gdanska.
    Herzlichst
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  3. super projekt. dzięki wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł:} muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń