niedziela, 12 października 2014

Podsumowanie PODUSZKOWEJ ZABAWY

Królowa poduszek 

Moje drogie dziękuję za udział w zabawie. Jest mi bardzo miło, że zechciałyście pokazać swoje kolekcje poduszek. A jest czym się chwalić!!!! Kolekcje różne i pod względem ilości, wielkości, materiałów, faktur czy kształtów. Jednak Królową  zabawy mogła zostać tylko jedna z WAS. I jest nią KASIA która w swoim domowym królestwie ma ich aż 17!


A oto jej poddani wraz z nadwornym księciem:



Z kolei inne Królowe Swoich Domostw prezentują się następująco


JUSTYNA ma poduszek 16, a ich wszystkich pilnuje niepozorny różowy Prosiaczek. 


BRYDZIA w swoim królestwie zwanym Magicznym Domkiem poduszek ma 14, a wśród nich dominują szlachetne materiały- len i koronka w stonowanej kolorystyce.


DUSIA poduszek ma 12 i wszystkie zrobiła samodzielnie. Prawda, że zdolna z nich Królowa?


U MARTY poduszek jest 6, a na kanapie pilnuje ich na zmianę raz kot, a raz niebieski kawaler:)


Prawda, że wspaniałe poduszkowe kolekcje?



7 komentarzy:

  1. Świetne poduszki!
    Chciałam wziąć udział w zabawie, ale nie doczytałam,że to mają być posiadane poduszki, tych mam niewiele. Myślałam o poduszkach, które poszły w świat, tych jest duuuużo.W zabawie udziału nie wzięłam, ale przypomniałam sobie wszystkie (no prawie ) uszyte, wyszyte, udziergane poduszki ;-)
    Pomysł na zabawę miałaś świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie bawiłaś się z nami:( Ale rozumiem i milo mi, że dzięki takiej zabawie mogłam Ci przypomnieć twoje poduszkowe dzieła:)

      Usuń
  2. Wspaniałe poduszkowe kolekcje ! Dziękuję za świetną zabawę - czekam na dalsze pomysły.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia! Gratulacje!:)
    Ale cała reszta podusze jest wręcz wyborna!! Chyba muszę się wziąć za uzupełnianie mojej kolekcji.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo jejku, zupełnie nie spodziewałam się, że zostane królową!!!!!
    Dziekuję serdecznie za zabawę. Czy moge piekny obrazek królowej poduszek umieścić u siebie na blogu????? - chyba jestem troche próżna, poniewaz chcę sie pochwalić wygraną! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu z całą przyjemnością pozwalam skraść obrazek królowej poduszek- w końcu jak bym śmiała odmówić KRÓLOWEJ:)

      Usuń